Akkurat no leser eg strengt tatt tre bøker. Det vil sei ate g bytter litt på og har tatt pause i ei bok medan eg har funne andre eg vil lese.
Bøkene:
Jonathan Strange & Mr. Norell - Susana Clark
Legends of Dune: The Machine Crusade - Kevin J. Anderson & Brian Herbert
A Brave New World - Aldous Huxley
Clark boka er ganske merkelig skrevet. Den er Skrrevet slik som man tenker engelske "gentlemen" ville fortalt ei historie. Men den har begynt å bli litt spennede nå.
Dune er jo uansett korleis ein vender og vrir på det, heilt fantastisk. Eg las første boka for mange år sida, og har slukt resten av dei rått... Kanskje ikkje 4. og 5. bok i den originale serien, men resten i allefall.
Huxley skreiv denne boka i 1932 og eg må ærleg innrømme at det er litt skremmande å lese at ein person kan tenke opp slikt. Dette er eit godt motargument til kloning av mennesker.
Når Huxley er utlest kjem eg til å begynne å lese pensum for alvor... Kan ikkje ha noko av slækking når ein har studier å studere.
The general who advances without coveting fame and retreats without fearing disgrace, whose only thought is to protect his country and do good service for his sovereign, is the jewel of the kingdom. -Sun Tzu-