Flott! Dette var ikke verst. Da er vi fire. Gleder meg allerede 
Det er vel ingen som er sjef? Eller kanskje heller: alle er sjefer! Derfor spør jeg dere: Går det kanskje an å skrive øvelsen inn i NaNoWriMo? Det kan sikkert gjøres på en kreativ måte, eller? I så fall kan du jo være med i november også. Og hvis det er en gang (eller flere ganger) man ikke får levert inn noe så går jo det greit.
Jeg foreslår derfor at vi begynner nå og har første frist om 14 dager, dvs. fredag 3. november (eller passer fredager dårlig?). Jeg foreslår øvelse nå, også er det fritt frem å foreslå øvelser senere (hvis ingen har forslag skal jeg alltids komme med noe
). Jeg er ikke sikker på hvor vi skal legge ut øvelsene, dvs. hvilken mappe vi skal bruke. Hva sier dere? Du, Morten bør vel ha en mening her.
Når det gjelder lengde og form, bør vi holde oss til maksimum 500 ord (synes jeg) og formen er åpen så lenge det ikke spesifiseres i oppgaveteksten. Er dere uenige eller har andre kommentarer kom med dem!
Ok,
Kreativ øvelse 1: Regndråpe
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." (Nietzsche)