Jeg har hengt meg opp i den reklamen på dette forumet nå, og gleder meg litt mer til den syvende boka kommer ut hver gang jeg ser den. Jeg er ikke helt hypp på Potter-bøkene, lenger, men den må jo leses, slik som alle de andre!
Harry Potter var vel den serien som først fikk meg til å begynne å virkelig like bøker, og å ville lese og skrive masse. Jeg har lest alle bøkene ørten ganger, selv om jeg ikke har lest i noen av dem på over et år nå. Rowling er gjerne litt oppskrytt, men hun skriver bra uansett. Som lita pleide jeg å drømme at jeg lå på sengen og leste i Harry Potter, så jeg fant på en masse ting som kunne ha hendt, men så hendte de aldri. Jeg ble alltid litt skuffa da jeg fant ut at det ikke var sant.. I tillegg gikk jeg jo rundt og håpte på å få ei ugle med brev om at jeg hadde kommet inn på Galtvort inn vinduet den dagen jeg fylte elleve, men det skjedde heller ikke...
Hvem har egentlig tenkt å lese den siste boka, og på hvilket språk? Selv er jeg for utålmodig til å vente på den norske versjonen.. Jeg er i England når den kommer ut, så da blir'e rett til butikken 
Min favorittbok er Harry Potter and the Order of the Pheonix.. Den er lang, og har vel egentlig det mest spennende innholdet. Det skjer mye tøft, og du får vite mer i den boka enn i de andre, synes jeg.
Hvilken er deres favoritt, hvis dere har lest noen i det hele tatt? Hvorfor er det deres favoritt/hvorfor har dere ikke lest noen av Harry Potter bøkene? Har dere kanskje lest uten å like? I så fall, hvorfor likte dere ikke boka/bøkene?
*** Dette er et lite forsøk på å starte en diskusjon her inne, sånn "hint, hint" ***