morn!
Har et problem her, som jeg håper å få svar på. Helst ville jeg ha hatt noe bevis på om det er lurt eller ikke
![Stick out tongue [:P]](/CS/emoticons/emotion-4.gif)
Altså:
Jeg har tenkt å skrive et kapittel med litt mye action og kaos i, og lurte på en ting angående hvordan man forteller om det.
I et akademi for trollmenn foregår dette. (MERK: Høye stenbygninger, tårn og hager)
I en av de mange (og forlatte) sidegangene sitter det to stykker å røyker midt på natten, noe som ikke helt er lov så sent. Så plutselig hører de at noen kommer. Så braker det løs, med at en gruppe "snikmorder"-trollmenn tar livet av en drøss av de andre sovende lærlingene og lærerne, og det blir en heftig magikamp. En horde med slemme udyr slippes inn for å gjøre mer jævelskap.
Så plutselig skifter scenen, og det fortelles om en av trollmennene som sitter oppe i et tårn og studerer, og jobber. Det høres bråk, hyling og brak utenfor, men han bryr seg ikke.
Plutselig kommer ei DIGER stenblokk brakende igjennom veggen, og flytter bokstavelig talt på bordet hans der alle bøkene, de magiske pulvrene, skjeldne magiske gjenstandene etc. som han har samlet i over hundre år ligger. Da blir han ikke akkurat så blid, og går bestemt ned for å gi hvem det nå var som gjorde det, en ørefik.
så tilbake til slaget, der de "gode" trollmennene blir bokstavelig talt slaktet. Magikamp, blod og gørr. Gjengen med slemminger løper igjennom korridorer og dreper folk.
Tilbake til den bestemte trollmannen. Han går fortsatt helt rolig, mens korridorer og tårn raser om ham. Plutselig deiser han inn i gruppa med sinte folk, og han spør om det var de som ødela arbeidet hans. De ser rart på'n, og angriper. Big mistake. Han går amok, og legger hele akademiet i grus.
Er det lurt å skifte sånn i et kapittel?
"Life is the Future, not the Past"