Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Bli kjent post

Last post 09-14-2007, 12:28 by amatøren. 9 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-11-2006, 14:14 857

• Luze is not online. Last active: 13 Nov 2006, 8:16 Luze
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 08-12-2006
    • Drøbak
    • Wannabe

Bli kjent post

Hei!
    Jeg har nå vært medlem i ca 3 minutter.
    Etter å ha kikket gjennom forumet så syntes jeg det manglet noe. Nemlig en post hvor man kan fortelle i korte trekk om seg selv. (jeg har sett at dere har skrevet litt om det i forskjellige kommentarer, men det er kjekt å ha det litt samlet)  Det er såklart både positive og negative syn på slike posts, men jeg prøver meg.

Mitt navn er Steffen, har akkuart rundet 20 år. Jeg har skrevet litt til og fra, i det siste mest noe som kanskje kan kalles dikt, hvis man glemmer alle former og regler. Egenterapi på godt norsk.
    Har nettopp startet en roman og en novelle. Sistnevnte er vel kun ment som en gave til min kjære.

Forsvinner snart avgårde på folkehøg skole, et år med meditasjon og filosofi bør gi meg alle muligheter for effektiv skriving!

-Steffen
  •  08-14-2006, 11:56 859 in reply to 857

• Rosella is not online. Last active: 10-06-2007, 8:33 Rosella
    • Top 25 Contributor
      Female
    • Joined on 03-03-2006
    • Trondheim
    • Wannabe

Re: Bli kjent post

Velkommen Steffen!

Kan si noen ord om meg selv: Jeg heter Mari, er 22 år og studerer språk. Jeg skriver på en roman,  i tillegg til at jeg skriver sanger. Har egentlig sluttet å skrive dikt, men savner det litt og skulle gjerne prøve igjen. Det er meg.

Ingen andre som vil presentere seg her? ;)

~*~ Mari ~*~

•  08-15-2006, 1:13 861 in reply to 857

• Morten is not online. Last active: 03 Jan 2009, 6:23 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Fair enough, Steffen

Jeg heter Morten og er en 32 år gammel arbeidsnarkoman programvareutvikler. Jeg er gift og har en datter på 3.

Jeg har drømt om å bli en etablert forfatter så lenge jeg kan huske, og de siste 7-8 årene har jeg jobbet litt mer målrettet med et par bokprosjekter. Men siden jobben min i perioder krever alt jeg har, så blir det ikke alltid så god fremgang som jeg skulle ønske.

Ellers er jeg en ivrig bolfer når jeg kan, og jeg elsker film.

Morten

Men i hælvete æ Kai, du har jo drete i biddèn!
  •  08-16-2006, 8:37 864 in reply to 861

• Rebecca is not online. Last active: 14 Oct 2008, 1:56 Rebecca
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 02-23-2006
    • Stavanger
    • Forumist

Velkommen til forumet, Steffen!

Får vel henge meg på dette her jeg også..

Man kalles Rebecca eller Becca, er fjorten år og skal begynne i niende klasse neste mandag. Jeg skriver nå egentlig litt av hvert, både dikt, sanger og lengre tekster, men nå er jeg mest opptatt av en bok jeg holder på å skrive.

I tillegg er jeg glad i å ta bilder, synge, tegne og høre på musikk! Hva jeg har tenkt å bli når jeg er stor, er en forfatterpsykologfotografartist.

-Rebecca

•  08-17-2006, 13:21 866 in reply to 857

• Unni is not online. Last active: 08-28-2006, 10:24 Unni
    • Top 75 Contributor
      Female
    • Joined on 08-09-2006
    • Spania
    • Wannabe

Hei, jeg er også helt ny og sikkert den eldste av alle... Over 40... Men jeg håper jeg tar igjen på livserfaring det jeg mangler av ungdom, he he. Jeg har prøvd å skrive helt siden jeg gikk på ungdomsskolen men det er først nå at jeg kanskje får tid. Er i gang med en novellesamling om lykkelige og ulykkelige kvinner, og har mange andre prosjekt på gang.

Det skal bli spennende å se om det blir noe av!

Unni

Alle er enige i at mor bør få skrive boken sin, bare hun ikke skriver når noen trenger henne
  •  08-17-2006, 18:37 877 in reply to 857

• Macbeth is not online. Last active: 30 May 2007, 7:23 Macbeth
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 04-06-2006
    • Oslo
    • Forumist

Hei! 

Jeg heter Øyvind og er i begynnelsen av 30-åra. Jeg jobber med flere skriveprosjekter men sliter litt med å fullføre. Har en drøm om å få publisert en bok...

Jeg befinner meg for tiden i Japan, men er tilbake i Oslo neste uke. I Japan har jeg vært med i en skrivegruppe, og det har vært veldig lærerikt og inspirerende. Anbefaler alle å slenge seg med i eller danne en skrivegruppe.

PS! Skriv også gjerne noen ord om deg selv i biografien i profilen din, slik som jeg har gjort.

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." (Nietzsche)
  •  08-18-2006, 1:38 878 in reply to 877

• Luze is not online. Last active: 13 Nov 2006, 8:16 Luze
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 08-12-2006
    • Drøbak
    • Wannabe

Takk for det MacBeth, trodde jeg hadde lett overalt jeg Embarrassed
    Slite med å avslutte? kjenner meg godt igjen der ja..

•  08-27-2006, 6:40 918 in reply to 878

Hei.

Jeg heter Inger-Johanne, men blir også kalt Inger, Joanna og Naue. Er 18 år og driver for tiden å skaffer meg praksisplass. Som de fleste andr her har jeg en stor lidenskap for skriving, blir mest dagbok og noveller, men også litt dikt og romanskriving(som jeg foresten aldri kommer videre på). Har mange ideer. Skriver mest drama(av typen de gales hus, svart. og ca hvitt ol) men også litt krim og erotikk.

Ellers er jeg intresert i norrøn mytologi, mennesker, dyr+++ Har en helsjønn puse ved navn Frigga, hun er nesten 6 måner. 

Lev live mens du kan, det komme isje i reprise.
    Det e bedre å angra på den enn jor enn det enn isje jor.
  •  09-14-2007, 1:12 1363 in reply to 918

• Corvwyn is not online. Last active: 05-25-2008, 7:19 Corvwyn
    • Top 50 Contributor
    • Joined on 09-14-2007
    • Grimstad
    • Wannabe

Hallo der

Jeg heter Christian, er 26 år gammel, og studerer på en Mastergrad i IKT (programmering) ved Universitet I Agder, Grimstad.

Jeg skriver for det meste romaner (rundt 150.000 ord+, definer selv). Har foreløpig skrevet en komplett historie og holder på med oppfølgeren, samt et annet prosjekt som jeg har lagt inn på forumet her til kritikk. Sjangeren jeg skriver i er fantasy med en god dose horror, siden jeg er en stor fan av Lovecraft og Poe.

Har ikke fått publisert noe enda. Skrev ut manuset til den første fantasy boka, men fikk det refusert uten forklaring fra Tiden og Cappelen. Etter dette valgte jeg å utsette den og prøve å skrive om litt, siden jeg har utviklet meg siden jeg begynte å skrive på den. Jeg begynte å skrive på ideer til denne boka for evigheter siden og brukte sikkert 5 år, siden jeg glemte den litt, skrev tregt osv. Det meste av arbeidet gikk vel over de siste 1-2 årene da.

Oppdaget dette forumet idag, la merke til at det ikke var så mye aktivitet, men håper det kan gjøres noe med det. Jeg kan godt gjøre min del der hvis vi får noen gode diskusjoner om skriving osv.
  •  09-14-2007, 12:28 1366 in reply to 857

• amatøren is not online. Last active: 12-11-2008, 13:29 amatøren
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 05-12-2007
    • Kristiansand
    • Wannabe

Hei.

Jeg er nitten år gammel ung mann(gutt) og studerer litteratur,film og teater ved universitet i agder,Kristiansand.

Uhelbredelig musikk og filmelsker.Skriver så mye jeg kan og er en sucker for tragedier.

every single living being in the universe is energy
View as RSS news feed in XML