Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Trenger en forfatter til å skrive min historie

Last post 10-10-2007, 9:49 by Morten. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-05-2007, 15:23 1379

Trenger en forfatter til å skrive min historie

Jeg har utrolig lyst å dele min historie, men klarer ikke ordlegge meg på riktig måte. Ønsker derfor å samarbeide med en forfatter som kan skrive boken om mitt liv. Som en liten pekepinn om historien kan jeg nevne voldtat som 15-åring, en far som ikke vil ha kontakt med meg, flere selvmordsforsøk, alvorlige depresjoner, innlagt på psykiatrisk flere ganger, en del rusmisbruk og store gjeldsproblemer. Jeg mener selv at livet mitt kan bli en god bok fra virkeligheten. Lurer derfor på om noen vet hvordan jeg kan finne en etablert forfatter som kan skrive boken sammen med meg.
  •  10-06-2007, 8:12 1380 in reply to 1379

• amatøren is not online. Last active: 12-11-2008, 13:29 amatøren
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 05-12-2007
    • Kristiansand
    • Wannabe

Re: Trenger en forfatter til å skrive min historie

Interessant blir ikke det rette ordet her..

Føler mer for å si hvor utrolig modig du er,virkelig.Så vil jeg anbefale at du kanskje skriver boken selv?Det er snakk om veldig personlige følelser her og jeg tror du er den beste forfatteren i universet til å gi utrykk for dem på papiret,nettopp fordi det er deg det er snakk om.Lykke til!Hjelper gjerne hvis det er noe.

every single living being in the universe is energy
  •  10-10-2007, 9:49 1381 in reply to 1379

• Morten is not online. Last active: 03 Jan 2009, 6:23 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Trenger en forfatter til å skrive min historie

Hei Preple

Først må jeg få si at det er modig gjort å skulle blottlegge seg på denne måten. Jeg vet ikke hvor åpen du har vært om disse tingene med de du har nærmest, men jeg regner med at du har tenkt over hva det vil si å legge alt ut for hele verden å se.

Når det er sagt så vil jeg nok si at det beste stedet å begynne å lete er blant medlemmene i Forfatterforeningen (http://www.forfatterforeningen.no/). Dette er etablerte forfattere. Det du kan gjøre er å finne frem til en håndfull forfattere som har jobbet i din sjanger før og lese det de har gjort. Når du har sortert litt til slik at du er nede i en tre-fire stykker så foreslår jeg at du møter disse og har gode samtaler med dem. Så velger du den du har best kjemi med og som du føler at du kan stole på. Det å føle at du stoler på mennesket som skal gi din historie liv er alfa og omega i en slik prosess så bruk den tiden du trenger på dette.

Lykke til med prosjektet Smile

Morten

Men i hælvete æ Kai, du har jo drete i biddèn!
    Filed under:
View as RSS news feed in XML