Hei!
Først må eg berre sei at eg blei såååååååå glad da eg fant denne sida! Endelig noken å spørre og snakke med om det å prøve å skrive bøker :) :)
Eg har skrive et manus til en roman som eg sendte inn til fem ulike forlag. Dette var for fire år sia, og eg blei så skuffa da eg fekk avslag at eg gav meg. Men det er noke som ligge å krible heile veien, og nå klarte eg ikkje "stritta imot" lengre og stod faktisk opp inatt og begynte å skriva. Denne gangen prøve eg meg på ei barnebok. Da eg ser for meg reint bokmessig er ei bok som voksne kan lese for/med barna sine, og som ungene sjølv kan lese når de har mestret lesekunsten. Ei bok med fine bilder i. Altså ikkje ei veldig tjukk bok. (drømme)-Ideen er å lage en liten serie om denne jenta som eg skriver om. Og da er det eg lurer på om det er dei i forlaget som ordner med bilder dersom boka blir godtatt? Sender man bare inn et manus på vanlig måte? Det blir jo et veldig lite manus i forhold til en hel roman, så det virker nesten litt simpelt å sende inn så "lite". ...Og tegne kan ikkje eg ..
Noken som har erfaring og veit kordan en går fram med en barnebok?
Nå ser dere hvor liten peiling eg har på desse tingene, så da skjønner dåke nok gleden min øve å ha "funnet dåke" :)
maria:)