Første bog var en digtsamling, skrevet formin egen hygges skyld (åhhh hvor det hjælper, at sætte ord på det. Desuden er det ikke nær så pinligt, at græde foran tastaturet som det er, at græde overfor andre mennesker). Sendte den i øvrigt til et forlag, bare sådan for sjov. Den blev afvist. Det havde jeg også forventet... Men pyt, hvor intet vover intet vinder! Nu og da SKAL man jo også spille Lotto. Selvom chancen er lille, eksisterer den!!
Næste bog, en roman. Blodsøstre. Jeg håber så på, at den bliver min debut. Har ladet nogle venner/bekendte læse en smule. Samt lagt 20 sider på nettet, Sendt 40 sider til bekendt i Norge. Stort set alle var begejstrede, så jeg håber virkelig. Jeg er så heldig, at have en som vejleder mig. Lige pt. læser hun på alle sine studerendes raporter, økonomi. De skal snart til eksamen så de har selvfølgelig 1. priotet. Åhhh jeg vil snart have den til et forlag! Hvorefter jeg skal vente endnu længere! Arh! Ventetiden... Den er næsten den værste?
Så er det da godt, at man har fantasi og fortsætter, så side 125 i næste bog ER allerede skrevet!!
<center>
Mvh. Charlotte Berwaldwww.webhorse.dk ^^ End of Innoscence, unending masqurade. Thats where I´ll wait for you!! <3