Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Noen som har levert manus til krimkonkurransen?

Last post 01-13-2009, 0:20 by Anne. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  01-11-2009, 13:34 1822

• Anne is not online. Last active: 09-04-2010, 11:50 Anne
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 01-09-2009
    • Wannabe

Noen som har levert manus til krimkonkurransen?

Jeg har :-) Og så vidt jeg forsto, får man vite i løpet av januar om man har har vunnet eller ikke......har ikke tro på noen seier akkurat, men jeg håper jo :-D (ja, for vi har vel alle samme drøm er inne, tenker jeg). Hvis det ikke går veien for meg, skal jeg prøve meg hos Gyldendal. Hvis man sender inn et manus innen februar (tror jeg det var), så kan man (hvis manuset er bra nok) komme med på et helgekurs i deres regi. Da tipper jeg man får hjelp av profesjonelle til å finpusse på boken. Det er spennende å ha manus ute hos et forlag. Er helt nybegynner på det å sende inn, og VET det er veeeldig vanskelig å komme gjennom nåløyet, men man får i alle fall ikke utgitt noe hvis man ikke sender noe inn. Er det noen av dere som har manus ute til vurdering akkurat nå?
    Har også et annet manus klart for innsending, og begynner på min tredje roman i morgen :-) Gleder meg veldig, det klør i fingrene :-D
  •  01-12-2009, 13:47 1827 in reply to 1822

• Amber is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:06 Amber
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 07-14-2008
    • Bergen
    • Forumist

Re: Noen som har levert manus til krimkonkurransen?

Hei og velkommen til forumet! Big Smile

Jeg har sendt inn til andre skrivekonkurranser tidligere og det er alltid spennende. Litt dumt at du ikke kan regne med å få noen tilbakemelding på det du har skrevet, men det er jo ikke uvanlig når en sender inn til forlag på vanlig vis, heller. Ventetiden er alltid spennende. Da har du lov å fantasere om at du har vunnet. 

Kikket på Gyldendals side og skrivekurset ser spennende ut. Fristen er 1. februar. Å komme med der er en kjempemulighet for alle wannabe forfattere. Lykke til, både med konkurransen og eventuelt med å komme med på skrivekurset.

Amber

as if a person needed idleness in which to grow peculiar.
  •  01-13-2009, 0:20 1829 in reply to 1827

• Anne is not online. Last active: 09-04-2010, 11:50 Anne
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 01-09-2009
    • Wannabe

Re: Noen som har levert manus til krimkonkurransen?

Tusen takk, Amber Smile

View as RSS news feed in XML