Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Prologen til Klanen

Last post 03-26-2007, 11:42 by Rebecca. 16 replies.
Page 2 of 2 (17 items)   < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  •  03-26-2007, 10:54 1216 in reply to 1200

• Morten is not online. Last active: 03 Jan 2009, 6:23 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Enda et nytt forsøk på prolog...

Jeg er enig med Macbeth, og jeg vil understreke det han sier om å vente med flisespikkeriet. Hvis du nå blir veldig opphengt i stavefeil og grammatikk så kan det vokse opp små spirer av tvil til egne evner. Tråkk heller klampen i bånn og ras igjennom hele historien til du er ferdig. Som jeg har sagt mange ganger i dette forumet; den desidert største delen av skriving er omskriving. Den desidert største kneika å komme over er å få ord nok ned på papiret til å kunne begynne omskrivingen...

Morten

Men i hælvete æ Kai, du har jo drete i biddèn!
  •  03-26-2007, 11:42 1222 in reply to 1216

• Rebecca is not online. Last active: 14 Oct 2008, 1:56 Rebecca
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 02-23-2006
    • Stavanger
    • Forumist

Re: Enda et nytt forsøk på prolog...

Takk for tilbakemeldinger (=

Jo, jeg har litt for (u)vane å henge meg opp i detaljer. Men det gjelder faktisk mest prologen. Den avgjør hele boka i mine øyne. Jeg må liksom bare ha den helt slik jeg vil før jeg kan skrive noe annet. Rart, og til tider plagsomt.

Men bra dere syns det virker greit da.. Jeg får vel sette meg til å skrive videre, ja. Driver med omskriving da forandringen fra starten av ungdomsskolen til niende ble litt stor. Jeg er vel ikke lenger enn på kapittel fire, men har egentlig skrevet elleve kapitler. Må skrive på ny, for nye detaljer har dukket opp som jeg må ha inn underveis. Har hatt skrivesperre i sånn ca et halvt år nå (jeg har bare trengt en pause fra hele Klanen, tror jeg. Hatt for mye annet å tenke på, hatt litt mer dilla på dikt og sanger. Har ørten andre kreative hobbyer i tillegg til skriving) og tror den begynner å løse seg..

-Rebecca

Page 2 of 2 (17 items)   < Previous 1 2
View as RSS news feed in XML