Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Hvilken bok leser du nå, hva handler den om og hva syns du om den?

Last post 09-14-2007, 0:42 by Corvwyn. 18 replies.
Page 2 of 2 (19 items)   < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  •  08-30-2007, 2:05 1333 in reply to 1325

• amatøren is not online. Last active: 12-11-2008, 13:29 amatøren
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 05-12-2007
    • Kristiansand
    • Wannabe

Re: Jeg leser...

Leste gods debris her om dagen.Får nesten litt lyst til å kjøpe den.Er verdt pengene.Forstår ikke helt hvorfor så mange kritikerer er uenige i faktumet om det er en roman eller ikke,men jaja.Den er som presisert av andre her på forumet uansett: VERDT Å LESES.

every single living being in the universe is energy
  •  08-31-2007, 1:23 1334 in reply to 1333

• Morten is not online. Last active: 03 Jan 2009, 6:23 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Veldig enig med Amatøren her. God's Debris av Scott Adams er verdt å lese. Og den er gratis Smile.
    Men i hælvete æ Kai, du har jo drete i biddèn!
  •  09-03-2007, 7:23 1336 in reply to 1334

• amatøren is not online. Last active: 12-11-2008, 13:29 amatøren
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 05-12-2007
    • Kristiansand
    • Wannabe

Fint= ) Utrolig bra bok.Facinerende at han klarer å holde leseren(og jeg- personen) på pinebenken så lenge gjennom den gamle mannen.Man skulle tro at noe av det interessante stoffet overkjørte noe annet men han holder det i pen likevekt med gud som tema absolutt hele tiden.Imponerende.Nok en gang,jeg forstår fortsatt ikke hvordan kritikerene kunne være uenige i om det var en roman eller ikke??De kan jo umulig ha lest den.Enten det eller så bærer samtlige ett kors under den møllspiste sportsjakken sin som de fleste journalister er ikledd.Uansett.Synes forfatterforum begynner å falle litt i koma, noe jeg misliker sterkt ettersom jeg trenger det sårt for tiden, både på privat og studiemessig plan.

every single living being in the universe is energy
  •  09-14-2007, 0:42 1362 in reply to 1336

• Corvwyn is not online. Last active: 05-25-2008, 7:19 Corvwyn
    • Top 50 Contributor
    • Joined on 09-14-2007
    • Grimstad
    • Wannabe

For tiden leser jeg "Vampire Armand" av Anne Rice. Det er 6 boka i Vampire Chronicles serien. La egentlig fra meg boka for et år siden, men leste den fra begynnelsen igjen og ble ganske hekta. Anne Rice sin skrivestil er ganske fascinerende og annerledes fra endel andre bøker jeg leser.

Handlinger er fra Kiev til gamle Konstantinopel hvor hovedpersonen blir solgt som slave av tartarer. Det meste av handlingen foregår i Venezia under renessansen. Hovedpersonen Armand er en gutt som blir tatt inn av den endgamle vampyren Marius, en mann har en gruppe med unger som han lærer opp innen kunst og historie. Armand blir gjort om til en vampyr, og prøver å finne ut av hva dette innebærer.

Ville egentlig anbefale Vampire bøkene, de har en god del overraskelser på veien og tar opp endel ting som jeg ikke ser andre steder. Denne boka er ikke den beste av de, men artig lesestoff.
Page 2 of 2 (19 items)   < Previous 1 2
View as RSS news feed in XML