Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Demonens øyne

Last post 10-16-2008, 6:54 by Gerudowolf. 21 replies.
Page 2 of 2 (22 items)   < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  •  04-18-2008, 3:14 1544 in reply to 1474

Re: Demonens øyne

Chet er litt av en type....he he=P Men jeg liker ham!!

Jeg liker alle karakterene dine. Du er flink til å skrive troverdige samtaler, og det syns jeg ofte er litt vanskelig.

Gleder meg til å lese mer!!! =)

•  04-21-2008, 9:44 1556 in reply to 1474

takk^^ Er glad i Chet, han er så artig å skrive om siden han kan gjøre omtrent hva som helst uten å skamme seg eller angre på det XD

Nå begynner det å bli litt på kanten her, bare så ingen skal si jeg ikke advarte om det :P

---------

Det endte med at Wyath begynte å gå til Chet hver gang han hadde problemer som Felix enten var årsaken til eller ikke kunne løse. Han fikk alltid støtte der, til og med når det betydde at Chet måtte sparke elskere ut av sengen sin for å få tid til ham.

I starten var det bare snakk om å kjenne Chet stryke hånden trøstende gjennom håret hans og hviske beroligende ord til ham. Men når Wyath ble eldre handlet det om mye mer.

Den nå 15-årige gutten gispet redd da ryggen hans ble presset mot veggen og en hånd kjærtegnet halsen og kragebenet hans. Han pleide ikke å ha noe imot å bli berørt. At de kysset hverandre var også greit. Det likte han. Men det sultne blikket til Chet var ute etter noe annet. De grønne øynene skinte som på et rovdyr i det dempede lyset. ”Hvorfor skjelver du, pus? Vil du ikke prøve mer enn bare kyssing?” hvisket Chet og pustet varmt i øret hans.

”nei” svarte Wyath mens halen hans vaiet irritert frem og tilbake. Selv for en fullblods necojin var den uvanlig lang. Den sortstripede halen til Felix nådde ikke lenger enn ned til knærne hans, men Wyaths sopet ned i gulvet og det hendte noen ganger at han snublet i den.

”Hvorfor ikke? Jeg vet du er ung, men du virker moden nok for det” sa Chet lekent mens hånden hans gled over magen til Wyath og nedover mot skrittet hans ”og du begynner å bli ganske hard nedentil, stakkars. Vil du ikke at jeg skal hjelpe deg med det?” Wyath ble svimmel. Han visste dette bare var for å teste hvor grensen gikk. Chet ville aldri utsette ham for et overgrep, men likevel var det skremmende. ”Nei! du får ikke lov å ta på meg på den måten!” protesterte han og vred seg løs ”jeg vil vente til-”

”Til hva?”

Ørene til Wyath bøyde seg nedover og han stirret flau mot gulvet.

”Åh, pus. Stakkars lille deg” Stemmen til Chet var så myk nå at Wyath fikk gåsehud ”Ikke si at du fremdeles venter på Felix.”

”Jeg vet han ikke er som oss” sukket Wyath trist. Det gjorde så vondt. Som om et leget sår hadde blitt revet opp igjen. Han visste Felix aldri ville kunne elske ham likevel skar det i hjertet hans da Chet minnet ham på det ”men jeg...”

”Wy, ikke gjør dette mot deg selv” sa Chet og så alvorlig på ham. ”Jeg vet det er vondt, men du må bare innse at du ikke kan få ham”

Dette fikk Wyath til å klynke sårt. Han la hodet mot brystkassen til Chet og knuget seg fortvilet inntil ham. ”Hva skal jeg gjøre?” spurte han hviskende og ønsket at Chet skulle si noe som fikk ham til å føle seg bedre, men ingenting kunne dekke over hvor mye han skulle ønske det var Felix som var hos ham nå. ”Siden du ikke kan gi den til Felix, så la meg få uskylden din” sa Chet og strøk fingrene gjennom det myke håret hans ”jeg skal være forsiktig med deg så du slipper å være redd for at det skal gjøre vondt.”

”Chet, jeg elsker deg ikke” sa Wyath nølende. Det var smigrende at Chet ville ha ham, og de trivdes sammen, men et forhold mellom dem ville være dødfødt. Det var bare et spørsmål om tid før Chet ville hoppe opp i armene til noen andre.

”Men du er tiltrukket av meg” bemerket Chet selvsikker ”vi kan gjøre det som en vennegreie”

’Kan jeg virkelig gå med på noe sånt?’ tenkte Wyath og så tvilende på ham ”jeg trenger mer tid” mumlet han til slutt.

”Det er greit, pus. Jeg kan vente”

Det var sent da Wyath gikk hjem, og enda han hadde vokst av seg litt av frykten følte han seg fremdeles utilpass. Han var ikke redd for hva som kunne luske rundt i det høye gresset om natten, men han fryktet mørket i seg selv. Følelsen av at han ble innestengt i et kaldt tomrom.

Han stoppet og spant rundt da han brått syntes han hørte hestehover som slo mot bakken. Men lyden forsvant like fort som den hadde kommet. Han speidet utover gressletten uten å se verken hest eller rytter. ’Det må ha vært noe jeg innbilte meg’ tenkte han oppgitt før han gikk videre, men han var mer vaktsom nå.

Den intense dunkingen i hjertet hans roet seg straks når han var fremme ved det lille huset som mest av alt minnet om en hytte. Han åpnet døren forsiktig og kippet av seg skoene før han gikk inn i stuen.

”Du er sen. Hvor har du vært?” 

Det rykket litt i Wyath da blikket hans møtte de klare, blå øynene til Felix. ”Hos Chet” svarte han og satte seg ned i den lysegrå sofaen. Han ble sittende og fikle med noen løse tråder på genseren sin før han nervøst åpnet munnen ”det er noe jeg må spørre om” mumlet han lavt og så forlegen på Felix ”jeg vet du ikke liker det, men jeg har ingen andre enn deg å snakke med slike ting om så-”. Han ombestemte seg og lukket munnen igjen. Kunne de virkelig snakke sammen om noe sånt? De var kanskje nære venner, men Wyath var likevel redd for å gjøre forholdet deres ubekvemt.

”Det er greit, Wy” svarte Felix beroligende.

Leppene til Wyath dirret litt før han tok seg sammen og konsentrerte seg om det han prøvde å si ”jeg og Chet har jo kysset og tatt på hverandre litt, og det var helt greit, men nå vil han ha mer”

Felix rynket pannen ”vil han at dere skal være kjærester?” spurte han usikker. Det virket ikke likt Chet å ha et skikkelig forhold, men kanskje han gjorde et unntak for Wyaths skyld. Felix likte ikke tanken på å la noen missbruke den unge necojinen. ”Ikke akkurat kjærester. Mer som sexvenner” mumlet Wyath flau.

”Og det har du tenkt å gå med på?” spurte Felix i en advarende tone.

”Jeg vet ikke. Siden Chet er den eneste mannen jeg er glad i som liker gutter så er dette kanskje den eneste sjansen jeg får til å-” Wyath kjente han begynte å bli svett i hendene ”... ha sex”. Han rødmet noe veldig nå og det ble ikke bedre da han kjente en hånd stryke over et av de glovarme kinnene hans. ”Det blir første gangen for deg” hvisket Felix. Det var ikke et spørsmål, men en påminning om noe de begge var klar over. Wyath lukket øynene og lente seg sliten mot skulderen hans.

”Ja. Det er jo ikke som om jeg har gått og håpt på at det skulle bli en perfekt opplevelse eller noe, men jeg skulle bare ønske jeg kunne gjøre det med noen jeg stoler på” sa han søvnig.

Felix stivnet. Det ble ikke nevnt, men han visste så altfor godt hvem den ene personen Wyath stolte på var. ’Jeg er glad i deg, men du ber om mer enn jeg kan gi’ tenkte han sørgmodig og kysset ham ømt på pannen. ”Vent til du føler deg klar for det selv. Ikke la Chet tvinge deg, vennen min” sa han lavt til 15-åringen som alt lå i dyp søvn.

”Nèno?”

Han snudde seg når han ikke lenger hørte de lette stegene til halvdemonen.

”Jeg kan ikke følge deg lenger. Du må gå resten av veien på egenhånd.”

Øynene til Nèno var ikke milde lenger. De var kalde. Wyath skalv. Det var så kaldt. Han var alene nå. Nèno kunne ikke beskytte ham.

Wyath åpnet øynene og så søvnig opp på Chet. Han måtte ha sovnet mens han hvilte hodet på fanget hans. ”Jeg sa du ikke skulle drikke så mye. Du sovner jo bare” sa en stemme ved siden av.

Felix

Wyath husket nå. Chet hadde som mange ganger før latt dem smake alkohol enda de var mindreårige. Han satte seg skjelvende opp og møtte blikket til en ung necojin med nesten hvitt hår og sorte ører. De lyseblå øynene hadde et lite stikk av misunnelse i seg. Dette var Dominic, Chets nærmeste venn og leketøy. Wyath smilte usikker til ham før han snudde seg mot Felix som nå snakket ivrig med de to unge jentene som satt på hver side av ham. Felix trivdes i selskap med Chet. Han hadde tatt på seg jobben med å stjele oppmerksomheten til jentene som flokket seg rundt den rødhårede.

Wyath dukket unna de nå vandrende hendene til Chet og snublet seg frem til andre enden av sofaen. ”Felix, jeg er kvalm. Jeg vil hjem” klynket han og hadde falt i gulvet om det ikke var for at Chet la armene rundt livet hans og støttet ham opp.

”Jeg trodde du skulle bli hos meg i natt, pus.”

Wyath rødmet ”Chet, jeg t-tror ikke det er så lurt.” svarte han forlegen. Øynene hans ble slørete og det føltes som om hele rommet vugget frem og tilbake.

”Kom igjen. jeg vil bare kose litt med deg”

Svimmel. 

Nå reiste Felix seg også og så advarende på Chet ”ikke *** om du skal” sa han og grep armen til Wyath før han trakk ham inntil seg.

”Det er jeg som er kjæresten hans. Er det ikke min oppgave å passe på ham?” flirte Chet. Dette fikk de sorte ørene til Dominic til å vippe opp og ned i irritasjon. Han likte ikke at Wyath stadig var Chets førsteprioritet.

”Kjæresten hans?” spurte Felix og fnyste ”jeg trodde du bare lekte med ham”. Han holdt beskyttende rundt Wyath, fast bestemt på at ingen fikk røre ham. ”Og vi vet begge at du ikke klarer å holde deg fra å klå på ham. Du får ikke utnytte ham. I hvert fall ikke når han er full.”

”Greit” sukket Chet før han lente seg frem og gav Wyath et uskyldig kyss på leppene ”god natt, pus”

”Natta” hvisket Wyath og smilte døsig før han lot Felix lede ham ut av rommet. Han ble alltid søvnig av alkohol, derfor rørte han det kun når Felix var der for å passe på ham. Verken Chet eller Dominic var til å stole på om de ble sittende alene med en brisen, klengete 15-årig guttunge som var for sløv til å nekte på noe.

Han lente seg mot Felix mens de gikk. Selv om det var bekmørkt ute følte han seg helt rolig så lenge han fikk være nær bestevennen sin. Innen de kom hjem hadde han blitt så slapp at Felix måtte bære ham det siste stykket.

Wyath kjente seg tung i hodet. Verden fløt og besto ikke av annet enn skygger som svømte foran øynene hans. Det eneste som ikke virket helt uklart var de sterke armene som holdt ham.

Felix bar ham inn på soverommet og la ham forsiktig ned på sengen. Han strøk fingrene gjennom det brune håret som nylig hadde fått en blå stripe i seg før han satte seg ned ved siden av ham. Han likte ikke tanken på at Chet skulle få røre og kysse kroppen til den sårbare gutten. ’jeg er ikke tiltrukket av deg på den måten, Wyath’ tenkte han og lot hånden gli nedover mot halsen hans ’men om jeg kan hindre deg i å angre på den første gangen din...’

Wyath stønnet svakt når han kjente noe mykt og vått mot leppene sine. Han åpnet munnen så vidt og befølte tungen til den eldre necojinen med sin egen. Det smakte og duftet av alkohol og røyk. ’Røyker du, Felix?’ tenkte han døsig.

Felix!?

----------

•  04-25-2008, 6:45 1568 in reply to 1474

Jippi gay pride! =P

Nå begynner det å bli hett ja =) Du vet virkelig hva du driver med!  Føler meg som en barnehageunge som bare vil skrike mer mer MER! =P

•  04-29-2008, 2:17 1573 in reply to 1474

Han sperret opp øynene og la en hånd på brystet til Felix før han dyttet ham litt unna. ”Hva er det du driver med?” spurte han forvirret. De pleide å kysse hverandre, men ikke på denne måten.

”Hva ser det ut som jeg driver med?” svarte Felix og presset ham ned mot madrassen.

”H-hæ?”

”Du hinter til det hele tiden. At du er redd for å miste uskylden om det ikke er sammen med meg, så om det virkelig betyr så mye for deg skal jeg gjøre det.”

Wyath glemte å puste. Han åpnet munnen, men stemmen var borte. Han hadde tenkt på det så mange ganger, men han hadde ikke trodd det ville skje. Drømmene om å ha Felix inntil seg, over seg, i seg. Men Felix kunne ikke elske ham. Så hvorfor?

”Som en venn. Så ikke gjør det om du ikke takler det. Ok?” sa Felix forsiktig.

”Felix” hvisket Wyath og kysset ham ømt på munnen ”jeg...”. Han nølte og kjente kinnene hans bli røde av opphisselse. Var Felix virkelig villig til å gå så langt for ham? Leppene deres møttes igjen og en varme han kunne huske å ha kjent før spredte seg gjennom kroppen hans.

”Nèno, varm meg”

”nnh... Felix” stønnet han idet de ømme kyssene flyttet seg nedover til halsen hans. Det var ikke lekent og aggressivt som med Chet, men mykt og likevel intenst. Den kjølige luften i rommet kilte huden hans mens han lot Felix ta av ham den lysegrå genseren han hadde på seg.

’Huden hans er så myk’ tenkte Felix og strøk hånden over den bare overkroppen til Wyath ’hvor mye er det jeg har drukket?’. Han slo fra seg tanken og konsentrerte seg om å kjærtegne og kysse ham. Han visste det ikke var nødvendig, men han ville la ham slappe av. Sørge for at han var trygg. Han nådde beltet på de sorte buksene som så ut til å være ubehagelig trange for Wyath akkurat da. Han nølte og lot fingrene gli varsomt over skrittet hans og befølte ham gjennom stoffet. Wyath klynket og vred på seg. Så sårbar. Felix trakk ham opp på fanget sitt og så trist på ham.

Hva er det vi driver med?

”Wy. Du forstår at vi må late som om dette aldri har skjedd?” spurte han. Wyath nikket.

”I morgen må alt bli som før.”

Ting kommer aldri til å bli som før.

Felix så til siden idet Wyath kneppet opp skjorten hans. Han ble sittende stille og funderte på hvordan forholdet hans til bestevennen hadde blitt så farlig komplisert.

”Felix” sa Wyath lavt ”er du sikker på at du vil dette?”

Felix bet seg i underleppen og dro på det.

”Er du?”

”Jeg har aldri hatt så lyst til noe i hele mitt liv” hvisket Wyath og rødmet. Han angret straks på det han hadde sagt ”j-jeg mener...” Setningen ble avbrutt av et gisp. Han falt bakover og landet mykt i sengen med Felix over seg. Hjertet hans dunket så hardt at det nesten var vondt. Pusten begynte å gå tyngre mens Felix tok av ham buksene.

”F-Felix!” utbrøt han da han brått ble vridd rundt og endte opp på alle fire med ansiktet vendt ned mot madrassen. Han ble redd, men roet seg litt når den eldre necojinen la armene rundt ham.

”Kan vi gjøre det på denne måten? vær så snill?” hvisket Felix hest i øret hans.

”Skammer du deg så mye over dette at du ikke klarer å se meg inn i øynene?”

”Wy...”

”Det er greit.”

Wyath visste at hele situasjonen var unaturlig for Felix. Han kunne ikke noe for det. Ingen av dem kunne noe for at de ønsket seg et forhold den andre ikke ville takle. For å ikke miste hverandre hadde de gjort grensen mellom kjærlighet og vennskap så diffus at de ikke lenger visste hva som var hva.

Han lukket øynene og siden husket han ikke annet enn den intense smerten og nytelsen Felix utsatte ham for. Han hadde ikke trodd det kunne gjøre så vondt, at smerte kunne føles så godt. Hver bevegelse, hvert åndedrag, hvert stønn enten det kom fra ham selv eller Felix, alt gjorde ham så kokende varm og ør.

Følelsen hang igjen lenge etter at de hadde kollapset sammen på sengen. Wyath kjente seg herlig utmattet og ønsket bare å sove, men sløvheten lot ord han hadde lovet seg selv å ikke si sige ut mellom de såre leppene hans.

”Jeg elsker deg, Felix.”

Stillhet.

”Felix...”

”Kom her” hvisket Felix trøstende og trakk Wyath inntil seg før han la dynen over dem begge.

Jeg elsker deg også.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg mente det.

Felix våknet med et rykk. Noe var forferdelig galt. Han så bort på Wyath som sov fredelig ved siden av ham som et lite barn. Ørene lå vennlig fremoverbøyd som for å vise at ingen mareritt hadde sluppet inn til ham. Antydningen til et smil lekte over munnen til den sovende gutten.

”Hva er det jeg har gjort?” hvisket Felix og la en hånd mot hodet sitt som led av utydelige, men urovekkende minner og en dunkende hodepine. ”unnskyld, Wyath”

Ordene fikk Wyath til å slå opp øynene. Frykt for å bli etterlatt alene streife tankene hans, men da han så at Felix fremdeles var nær ham ble han liggende i ro.

”Jeg beklager sånn, jeg tenkte ikke over hva jeg holdt på med” klynket Felix redd ”går det bra med deg? Har du vondt?”. Hvordan kunne han være så dum og tro det ville hindre Wyath i å bli såret? Hva kunne vel såre ham mer enn å ha sex med en som ikke elsket ham?

Wyath satte seg opp og så fortumlet på ham. Det tok en stund før det gikk opp for ham hva Felix snakket om. ”Det var vondt, men det gjør ikke noe” svarte han ”Tusen takk for at du gjorde det for meg, Felix”

”Takk?” gjentok Felix og kunne ikke helt forstå hvordan Wyath kunne synes det var greit. Selv ville han ikke ha taklet det. Stemningen mellom dem ble ganske anstrengt etter dette og de snakket ikke mer med hverandre den morgenen.

Straks frokosten var spist og flerfoldige glass med vann var tømt dro de sammen til landsbyen. Felix var trøtt, men det gjaldt å være tidlig ute når han skulle gjøre innkjøp. Wyath kunne ikke ta seg av det alene, han var for sjenert til å klage på prisene og gikk med på summer Felix syntes var latterlig mye. ”Jeg har noen flere ærender jeg skulle ha gjort først” sa han plutselig når de var fremme ”Det blir sikkert en stund å vente så du kan gå og vekke Chet imens eller noe”

Wyath nikket stumt. ”flere ærender” betydde som regel at Felix hadde jenter å treffe. Han hadde vært forberedt på at de ikke skulle la det som hadde hendt kvelden før bety noe, men det skuffet ham at ting skulle gå tilbake til det vanlige så fort.

Han gikk alene forbi de lukkede dørene til baren og videre til en trapp som gikk langs veggen på bygningen opp til andre etasje. Åpningstidene varierte etter hvor lenge Chet hadde bestemt seg for å sove, men det var uansett sjelden noen som kom dit på denne tiden av døgnet. Wyath banket hardt på døren, for han visste at han ikke fikk svar om han var forsiktig.

Denne gangen var det tydeligvis ikke nok å banke hardt heller. Han åpnet til slutt døren som viste seg å ikke være låst. Som forventet var stuen tom så han snudde seg mot soveroms døren som stod på vidt gap. Klær lå slengt ved døråpningen og rundt omkring i rommet. I sengen lå Chet under dynen i dyp søvn, med Dominic tett inntil seg.

Wyath visste det var langt fra sannheten, men det var liksom noe rent og uskyldig ved dem. Dominic minnet om en sovende engel med det lyse håret og de myke trekkene i ansiktet mens Chet var en mild og vakker prins som bare ventet på å bli vekket av et kyss. Begge sov trygt, som om ingenting kunne bryte tillitten mellom dem. Wyath gikk stille bort til sengen og strøk en finger varsomt over leppene til Chet. Så mykt. Han rygget nølende bakover og skulle til å forlate rommet, men da var han alt oppdaget.

Dominic la hodet på brystkassen til sin sovende venn og så søvnig på Wyath som sto ved siden av sengen. De himmelblå øynene hadde et tilfreds utrykk i seg idet han sukket trøtt. ”Er han ikke nydelig?” hvisket han muntert mens hånden hans vandret over brystet til Chet og forsvant et sted under dynen. Wyath så med store øyne på hvordan en svak rødme gled over kinnene til Chet som stønnet i søvne.

”Så, hvorfor er du her, lille pusekatt?” spurte Dominic og smilte til Wyath mens han frydet seg over hvordan Chet klynket og vred på seg. ”Om du er her fordi du vil leke med ham likevel, så går jeg kanskje med på å dele på ham”

”Jeg er her bare fordi jeg ikke har noe annet sted å gå mens jeg venter på Felix” svarte Wyath blygt.

”Dom, kutt ut” kom det fra Chet som åpnet øynene og skulte på den frekke necojinen som befølte ham. ”Du, på tide å våkne di lille hore” flirte Dominic i en spøkefull tone og kysset ham kjærlig på kinnet.

Wyath sto stille og så på dem. Uansett hvilke skjellsord de to brukte om hverandre lå det alltid en varm hengivenhet i det. Han undret seg over hvordan de kunne bryte de myke båndene av tillit som var mellom dem ved å ligge med andre menn. Hvorfor ønsket de seg mer når det de alt hadde var godt nok? Ingen kunne tilfredsstille Chet bedre enn Dominic, og ingen kunne få Dominic til å smile som han gjorde sammen med Chet.

”Går det bra med deg, Wy?” spurte Chet da han så det sørgmodige utrykket i øynene til Wyath.

”Er du ensom, lille venn?”

Wyath grep nølende den utstrakte hånden til Dominic og lot seg trekke opp i sengen. Han krøllet seg sammen i midten da Chet la dynen rundt ham. Hender strøk varsomt gjennom håret og over ryggen hans og han lukket øynene før brystkassen hans begynte å dure. Han forsto nå, at dette ikke var kjærlighet, men en vennskapelig trøst og varme.

Kanskje det var slik det skulle føles.

Mellom Chet og Dominic var han tryggere enn hos Felix. De kom ikke til å skyve ham fra seg. De kunne ikke såre ham.

•  05-02-2008, 15:36 1580 in reply to 1474

Stakkars Wyath =(

•  10-14-2008, 13:43 1726 in reply to 1474

• KrisM is not online. Last active: 10-19-2008, 15:32 KrisM
    • Top 50 Contributor
    • Joined on 10-13-2008
    • Wannabe

Veldig spennende og fangende start. Etter å ha lest det sitter jeg og vil vite hva som skjer etter avsnittet du la ut.  Kan ikke si jeg ser noen dårlige sider ved dette, annet at paragrafene er ganske korte og det hadde farget opp stemningen hvis du hadde beskrevet omgivelsene mer, hva var det Wyath la merke til når han så seg rundt, hvordan var underlaget han satt/lå på, hvilke lukter hang i luften, hvordan var rommet belyst. Alle detaljer du kan tenke på hjelper til med å skape stemning og spenning.  Det eneste som var nøyaktig beskrevet var Felix og når du våkner et sted du ikke kjenner er det første du gjør å se deg rundt og ta inn omgivelsene.

KrisM

•  10-16-2008, 6:54 1730 in reply to 1726

takk for tipsene =) trenger visst trening i det med å beskrive omgivelser. Jeg har lett for å bli så opphengt i det som foregår inni karakterene at jeg glemmer det rundt dem. Er meningen at Wyath skal reagere mer på Felix enn på selve rommet, men er enig i at jeg burde beskrive det litt mer.

Er en stund siden jeg har lagt ut noe her og siden jeg har komt opp i over 70 sider i word (som egentlig ikke er så voldsomt med tanke på hvor lang tid det har gått >_>) blir det litt stress å legge ut alt så tror ikke jeg kommer til å fortsette med å oppdatere her. Men om noen er spesielt interesserte er det bare å legge meg til på msn (adressen er i profilen min)^^

Page 2 of 2 (22 items)   < Previous 1 2
View as RSS news feed in XML