Hej Alle brugere på forfatterforum
Dette er muligvis placeret i den forkerte kategori - men jeg tillader mig at skrive indlægget alligvel.
Mit navn er Laura And - Jeg er Tegneserie tegner og illustrator. Jeg arbejder til dagligt med illustration og underviser også i tegning. Jeg har produceret tegneserier og tegneseriesider i mange år - men har aldrig haft heldet med den gode historie.
Historieskrivning og sammensætning er ikke min stærke side - og jeg leder i den sammenhæng efter en forfatter der er interesseret i at samarbejde om en historie til en tegneserie.
Historien kan enten være en novelle eller en længere fortælling - så længe indholdet er godt.
Jeg er interesseret i både at tegne efter tidligere allerede skrevede historier - eller historier forfattet til formålet.
Jeg er åben over for mange forslag omkring genrer osv. Jeg vil meget gerne svare på spørgsmål eller bare skrive mere - da jeg håber på en dialog omkring om dette kan lade sig gøre.
Så hvis du syntes det lyder spændende - så kontakt mig endelig. enten her - eller på hjemmesiden http://www.rumkammerat.dk/page93.aspx?recordid93=15. - du kan også se eksempler på mine tegninger her: www.behance.net/lauraAnd
/L