Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Søger Forfatter til Tegneserie Samarbejde

Last post 06-22-2009, 3:07 by Morten. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  04-23-2009, 5:00 2015

Søger Forfatter til Tegneserie Samarbejde

Hej Alle brugere på forfatterforum

Dette er muligvis placeret i den forkerte kategori - men jeg tillader mig at skrive indlægget alligvel.

Mit navn er Laura And - Jeg er Tegneserie tegner og illustrator. Jeg arbejder til dagligt med illustration og underviser også i tegning. Jeg har produceret tegneserier og tegneseriesider i mange år - men har aldrig haft heldet med den gode historie.

Historieskrivning og sammensætning er ikke min stærke side - og jeg leder i den sammenhæng efter en forfatter der er interesseret i at samarbejde om en historie til en tegneserie.

Historien kan enten være en novelle eller en længere fortælling - så længe indholdet er godt.

Jeg er interesseret i både at tegne efter tidligere allerede skrevede historier - eller historier forfattet til formålet.

Jeg er åben over for mange forslag omkring genrer osv. Jeg vil meget gerne svare på spørgsmål eller bare skrive mere - da jeg håber på en dialog omkring om dette kan lade sig gøre.

Så hvis du syntes det lyder spændende - så kontakt mig endelig. enten her - eller på hjemmesiden http://www.rumkammerat.dk/page93.aspx?recordid93=15. - du kan også se eksempler på mine tegninger her: www.behance.net/lauraAnd

/L

Filed under:
  •  05-11-2009, 6:34 2037 in reply to 2015

• ck2069 is not online. Last active: 11-05-2009, 16:53 ck2069
    • Top 50 Contributor
      Male
    • Joined on 08-25-2008
    • Kristiansand
    • Wannabe

Re: Søger Forfatter til Tegneserie Samarbejde

Hei,dette hørtes ut som akkuratt det jeg søker og har letet etter i lengre tid.

Jeg ønsker 1 eller flere tegnere til å tegne en av historiene jeg skriver for så å la historien gå på en dedikert nettside til serien, jeg ønsker å kunne styre litt hva jeg ønsker å se i enkelte ruter, men vil og overlate ganske mye til tegneren. Historien er en Drama historie (med elementer av Fantasy og Opplevelsesreiser) Jeg har først sett for meg en litt virkelighetsnær Manga stil, men vil selvfølgelig gjerne se forslag til stiltype fra tegnere som er interresert.

Nettsiden/serien vil være finansiert av Bannere/donasjoner/offentlige midler og dette vil da deles på de involverte. Nærmere avtale gjøres om det blir aktuelt... kontakt meg gjerne direkte på mail: ck2069(AT)hotmail.com   (bytt (AT) med @)

Kap. 1 og 3 kan leses i dette forumet her: http://forfatterforum.com/CS/forums/thread/1761.aspx
  •  06-22-2009, 3:07 2127 in reply to 2015

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Søger Forfatter til Tegneserie Samarbejde

Hvordan går det med dette prosjektet LauraAnd?

Har du fått tak i noen historier du har lyst til å illustrere?

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
View as RSS news feed in XML