Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Feilmeldinger istedefor forum o.l.

Last post 06-22-2009, 10:07 by JEF. 5 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-11-2008, 17:26 1757

• ck2069 is not online. Last active: 11-05-2009, 16:53 ck2069
    • Top 50 Contributor
      Male
    • Joined on 08-25-2008
    • Kristiansand
    • Wannabe

Feilmeldinger istedefor forum o.l.

Hei, jeg opplever ganske ofte at poster, tråder eller hele siden her blir byttet ut med en feilmelding hvor det står noe om å kontakte community server om feilen... dette er veldig plagsomt når det rammer poster jeg selv har skrevet fordi jeg da ikke får sett om posten faktisk ble slik den skulle..

Jeg postet et kapittel i en novelle i dag som vedlegg til en post og jeg har enda ikke fått sett posten og bekreftet at vedlegget fungerer.. håper det er en forbigående feil, men det virker likevel for meg som om det er noe kluss i community/CMS systemet som ligger i grunn her...

•  11-17-2008, 13:23 1770 in reply to 1757

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Feilmeldinger istedefor forum o.l.

Hei,

Jeg har også sett at noen poster gir feil. Jeg er ikke sikker på hva som gir denne feilen, men hvis du prøver å lime inn teksten uten formattering så hjelper det ofte (lim inn teksten din i Notepad, merk all teksten, kopier på nytt og lim inn i en post her på forumet)

Dette forumet har hanglet og gått på lavbudsjett i snart fire år og er ikke verdens beste. Jeg har flere innspill fra medlemmer og en del egne ideer som jeg har lyst å få ut her på forumet, men det er for få timer i døgnet for tiden dessverre. Jeg lover å gjøre litt forbedringer her så snart jeg har mer tid.

Morten

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  06-21-2009, 11:37 2109 in reply to 1770

• Liniana is not online. Last active: 06-03-2010, 7:45 Liniana
    • Top 25 Contributor
      Female
    • Joined on 06-16-2009
    • Malvik
    • Wannabe

er det slik at det er kun deg, morten, som er admin her inne?

da det er bare 24 timer i et døgn, skulle du kanskje delagere bort litt arbeid til noen du stoler på 100%. kan hjelpe deg litt med nattesøvnen det vettu. om du plages med dårlig samvittighet for forumet. man trenger ikke være alene her i verden. jeg bare lurer, ikke no stress :)

Jeg har bare svarte bananer i kjøleskapet. Og kjekspakken er alltid tom.
  •  06-21-2009, 23:24 2123 in reply to 2109

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Jepp, kun meg. Det har forsåvidt fungert greit nok det, for det er ikke så mye trafikk her inne og folk har vent seg til at de noen ganger må vente en dag eller to på svar. Eller som JEHF, som ventet over et år på svar på en PM som jeg først så nå for et par dager siden... Embarrassed
    “I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  06-22-2009, 7:50 2131 in reply to 2123

• Liniana is not online. Last active: 06-03-2010, 7:45 Liniana
    • Top 25 Contributor
      Female
    • Joined on 06-16-2009
    • Malvik
    • Wannabe

awwh, stakkar duh.

det er litt dårlig løsning på å se om man har fått melding i innboxen, tok meg et par dager før jeg så at du hadde svart meg. skulle tro man kunne finne på en varsling, et brev som vises oppe i hjørnet eller noe. men nå aner jeg ikke hvem som har designet dette forumet heller eller om det lar seg gjøre... jeg er bare god til å komme med forslag.. gode og dårlige forslag ;)

Jeg har bare svarte bananer i kjøleskapet. Og kjekspakken er alltid tom.
  •  06-22-2009, 10:07 2133 in reply to 2131

• JEF is not online. Last active: 01-15-2012, 16:13 JEF
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 10-18-2007
    • Wannabe

Hehe, ja, et år måtte jeg vente. Jeg lurte på hva slags kødd denne Morten var, som ikke svarte når skikkelige folk sendte pm. Wink

Men den som venter på noe godt...Big Smile

Though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
View as RSS news feed in XML