Hei Amber! :-D
Takk for at du tok deg tid til skribbleriene mine midt i all redigeringen din! Setter jeg storlig pris på! :-) Artig at dere begge liker temaet. Liker slike historier selv...
Vet ikke helt om jeg ønsker å fortelle så mye mere om duen egentlig. Tror nok både dere som lesere og Ignazio skjønte meningen med historien. Jeg liker at ting "henger" litt. Men kanskje det er på tide at jeg gjør som Stephen King så makabert beskriver det; Kill your darlings.. Men jeg liker det ikke.... :-) Grunnen er at denne historien er en del av en større novellesamling med flere slike historier. Det er en rød tråd her som kanskje ikke kommer så godt frem i denne ene novellen. Beklager om min forklaring ble diffus og pompøs, men litt sære vaner kan en da koste på seg...? 
Det språkmessige er jeg helt enig i. Jeg ser meg selv så til de grader blind på formidlingen at historien blir kronglete og unødvendig vanskelig. Dette tror jeg at jeg kommer til å slite med til langt inn i 2030. Dessverre.... 
På tampen så tillater jeg meg å være så freidig å stille et motspørsmål. Hva likte dere med historien? Hva ga den dere, om noe i det hele tatt...?
-Dionysus-
-Madness is a blessing-