Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Konsulenthjelp

Last post 08-24-2010, 5:16 by Anne. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-21-2010, 10:27 7012

• Anne is not online. Last active: 09-04-2010, 11:50 Anne
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 01-09-2009
    • Wannabe

Konsulenthjelp

Jeg har bestemt meg for å søke etter litt konsulenthjelp underveis i skriveprosessen, for å ha en profesjonell å sparre med. Helst en person som har en fot innenfor et forlag - som vet hva som skal til for å bli antatt. Er det noen av dere som har brukt en sånn, eller vet hvor jeg skal henvende meg for å få tak i en dyktig en? Innbiller meg at det er mange der ute med ymse kvalitet. Jeg betaler heller litt ekstra for å få den beste :-) (med mindre hvis det koster skjorta da :-)
    Kan også være interessant med et skrivekurs.........men hvem er dyktige på det da????

anne

•  08-22-2010, 5:43 7015 in reply to 7012

• JEF is not online. Last active: 01-15-2012, 16:13 JEF
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 10-18-2007
    • Wannabe

Re: Konsulenthjelp

Du kan jo prøve å alliere deg med en som studerer litteratur ved UiO – eller andre steder. Eksakt hvor du skal henvende deg, aner jeg ikke. Men du taper jo ingenting på å ringe dit og spørre pent. Hvis du i tillegg legger til at det er mulig å tjene en slant, så er jo muligheten der for at en fattig student har lyst til å ta en kikk på det. :-) 

Har hørt en og annen røverhistorie om at enkelte forlag benytter seg av litteraturstudenter for å få en konsulentuttalelse på manus. 

Though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
  •  08-24-2010, 5:16 7016 in reply to 7015

• Anne is not online. Last active: 09-04-2010, 11:50 Anne
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 01-09-2009
    • Wannabe

Re: Konsulenthjelp

Takk for tipset, JEF!! Skal søke litt rundt å se om jeg finner en sånn en :-)

View as RSS news feed in XML