Hei,
Jeg har dessverre ikke hatt tid til å følge opp dette forumet selv på veldig lenge. Jeg har jobbet over 2000 timer i et prosjekt siden oktober, i tillegg til at jeg har hatt nesten 40% stilling i et annet prosjekt. (Sliten ja...)
Jeg hadde håpet at de ildsjelene som var her inne klarte å dra forumet videre på egen hånd, men det ser ut som at det har dødd hen allikevel.
Uansett, jeg har fått en påminnelse om at dette forumet snart må betales for et år til, og jeg må vite hva dere synes. Legg inn deres mening i avspørringen nedenfor.
Morten
Har dette forumet livets rett et år til?
Dere er med på å bestemme om forumet skal leve videre et år til eller om det skal avgå med døden i stillhet om et par måneder...
Ja! Jeg vil absolutt at forumet skal fortsette og jeg er villig til å betale 2 Euro for å få det til! (33.3%)
Ja! Jeg synes forumet er fint og bør bestå, men jeg har ikke lyst/mulighet til å betale noe for det. Istedet velger jeg å bidra bevisst til å øke trafikken her inne ved å egge til diskusjoner i forumet. (66.7%)
Ja, jeg synes at forumet bør bestå men jeg har ikke lyst til å ofre hverken tid eller penger på det. (0%)
Det er ett fett for meg... (0%)
Nei, jeg synes at forumet ikke har innfridd det som er lovet og jeg synes det skal avsluttes. (0%)
Nei, jeg synes at forumet skal avsluttes av andre grunner. (0%)
“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”