Det er akkurat hva jeg også søker etter. Mitt navn er Stein Erik og er 23 år gammel, blir 24 år den 08.06
Jeg er i utgangspunktet ganske ny, så skriving er ikke noe jeg har utviklet helt, samtidig så er det en del av meg som vekkes til live når jeg setter meg ned foran pc-en eller sitter med en skrive blokk. Problemet jeg har er at når jeg begynner på en historie så tar det ikke lang tid før jeg starter på en ny. Jeg tror det kunne hjelpet mye hvis jeg hadde en som eventuelt deg og flere som kan gi motivasjonen tilbake.
Hvis det hadde hvert mulig og gi tilbake meldinger samtidig som man kan gi ideer til hverandre.
Et av mine største dillemmaer er at jeg sliter med lese og skrive vansker. Mine største problemer er Og/Å inkludert Punktum og Komma, også noen skrivefeil her og der, derfor så tar det lenger tid for meg og skrive en mange andre.
Akkurat nå skriver jeg på en Krim Roman som jeg kaller Villmannen og en Vanlig roman som heter I am a STAR!. Villmannen handler om en kvinnelig etterforsker som skal løse en mordsak. Morderen blir kalt for Villmannen siden han dreper mennesker i skogen. Jeg trenger og skrive mer for å finne ut mer om historien. Akkurat nå har jeg en pause fra det, den andre boken jeg skriver på som heter I am a STAR! Handler om en artist som forteller om livet sitt etter suksessen.
Hva han måtte gjøre for og komme ditt han er idag og han går mer innpå tekstene sine, fordi hvert ord har en betydning.