Jeg tenkte jeg skulle legge ut noen vitser jeg synes er morsomme. Det er sikkert noen som trenger litt å le av... En latter forlenger livet! Noen vil kanskje si at de litt tørre, men jeg finner dem ganske underholdende.
"Det var en gang, men så ble det en korridor"
"Skal vi se, sa den blinde til den døve"
"Det var en gang det var fest i fruktfatet. Plutselig gikk lyset og det ble helt mørkt. "hva er det som skjer?" spurte bananen. "Pæra har gått!" svarte eplet."
Denne er en av favorittene mine selv om den er litt stygg mot svenskene da,..
Det svenske flyselskapet hadde dårli økonomi så de måtte kjøpe fly uten gulv i. En gang var de 50 svensker, 50 normenn og 50 spanjoler i flyet. Alle sammen hang etter hendene inne i flyet for det hadde ikke noe gulv. Etter at de hadde tatt av, hørte de fra kapteinen : Vi er alt for tunge. Kan 50 skykker vennligs slippe taket, ellers styrter vi!
"No no! Ikke oss!" utbrøt spanjolene fort. "Vi skal hjem!"
Svenskene var ikke sene de heller. "Vi vil ikke!!"
"Vi må slippe da." sukket normennene og gjorde seg klare til å slippe. Spanjolene så ærefullt på dem. Svenskene klappet ....
hehehe... les denne da! Litt a'la den over men det er jo bare en vits.
En gang var norsken, svensken, og dansken oppe i et fly. Plutselig fikk de motorstopp. Dansken oppdaget at de bare hadde to fallskjermer.
"Vi tar stein-saks-papir om hvem som får fallskjermene!" foreslo svensken lurt. "da blir det rettferdig." Slik ble det. Uheldigvis tapte normannen.
"Vi sees i himmelen, søta bror!" trøstet svensken før han hoppet. Normannen vinket.
"Ja - da skal jeg lissom si farvell da." snufset dansken.
"Å nei, det trenger du ikke!" gliste normannen. "svensken hoppet med ryggsekken min!"
hehe... Hilsen Eir =)
det kommer en dag - i morgen!