Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Ny brukar treng hjelp!

Last post 08-17-2008, 13:28 by Amber. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  08-17-2008, 11:28 1665

• orakel is not online. Last active: 08-19-2008, 10:56 orakel
    • Top 50 Contributor
      Female
    • Joined on 08-17-2008
    • Oslo
    • Wannabe

Ny brukar treng hjelp!

Har nettopp meldt meg på Forfatterforum, og har ei rekkje spørsmål.  For det første:  Korleis går eg fram for å sende tekstutdrag frå eit manus eg held på med?  Finn ikkje nokon stad på den aktuelle sida der det står nytt emne/topic.  For det andre:  Det ser ut til å vera godt oppegåande folk her, som til og med er gode i rettskriving, og da set eg min lit til at de er så godt skolerte at de klarar å lesa nynorsk..............eller?  Kan eg rekne med å få respons, sjøl om dei fleste her ser ut til å vera bokmålsfolk?  Det kjem sjølsagt an på om teksta er interessant nok, men vonar at målforma ikkje er nokor hindring. 

•  08-17-2008, 12:25 1666 in reply to 1665

• Amber is not online. Last active: 02 Jan 2009, 13:53 Amber
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 07-14-2008
    • Bergen
    • Forumist

Re: Ny brukar treng hjelp!

Hei og velkommen, Orakel.

Det første først: Da jeg la ut mitt lille verk, brukte jeg knappen som heter: Write a new post. Og så klippet og limte jeg. Det virket. Kan godt hende det er mer sofistikerte metoder, men jeg er ikke så veldig sofistikert.

Så det neste: Kan bare snakke for meg selv, men jeg synes nynorsk er vakkert, når det er godt skrevet. Så det er ingen hindring for meg, i hvert fall.

Så slå deg løs og bli med i dansen.

Big Smile Amber

•  08-17-2008, 12:45 1668 in reply to 1666

• orakel is not online. Last active: 08-19-2008, 10:56 orakel
    • Top 50 Contributor
      Female
    • Joined on 08-17-2008
    • Oslo
    • Wannabe

Tusen takk!  Nå har eg sendt, men etterpå så oppdaga eg at hermeteikna mine (eller kva dei heiter, altså dei streka som markerar replikkveksling) hadde gjort seg om til prikkar da innlegget kom på forumsida.  Gjer det noko?  Ser litt klønete ut, men eg er litt klønete, eg, så.....................
  •  08-17-2008, 13:28 1669 in reply to 1668

• Amber is not online. Last active: 02 Jan 2009, 13:53 Amber
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 07-14-2008
    • Bergen
    • Forumist

Jeg må nok innrømme at det ser litt pussig ut. Forstyrrer litt, med disse prikkene. Du kan jo forsøke å redigere teksten. Trykk på edit-knappen.

Måtte selv rote litt rundt med teksten, før jeg fikk den inn i en noenlunde lesbar form, da jeg skulle legge inn mitt.

Godt vi nå er to, som er klønete her inne. Føles litt mindre ensomt. Wink

Amber

View as RSS news feed in XML