Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Forslag

Last post 09-25-2009, 2:30 by Athleon. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-23-2009, 7:25 2322

• Athleon is not online. Last active: 01-05-2011, 4:50 Athleon
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 04-05-2009
    • Bærum
    • Wannabe

Forslag

Heisann.

Det er kun en eneste ting som jeg gjerne skulle ha sett bedre på dette forumet og det er hvem de forskjellige postene er opprettet av. For øyeblikket står det kun hvem som postet sist. Kanskje det bare er meg, men jeg tror det ville ha vært litt lettere å finne fram i postene (spesielt de gamle) om man kunne se hvem som opprettet posten. Beer

•  09-23-2009, 8:57 2324 in reply to 2322

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Forslag

Jeg har som jeg har sagt før ikke så veldig mye tid til å jobbe med endringer i forumet, dessverre. Den lille tiden jeg har prioriterer jeg akkurat nå å bruke på å svare på innlegg.

Når det er sagt, planen på litt lenger sikt er å få gjort en opprusting av hele greia. Da kommer jeg til å gå gjennom disse forslagene deres og sette opp en prioritetsrekkefølge på dem som dere kan stemme på. Så tar jeg bare de jeg rekker å få unna, fra topp til bunn.

Så forslag mottas fortsatt med takk, bare ha realistiske forventninger til hva som gjøres og når det blir gjort Smile

Morten

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  09-23-2009, 14:35 2325 in reply to 2324

• Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 04-05-2009
    • Bærum
    • Wannabe

Det høres veldig lovende ut. Så vidt jeg har lest var det ingen andre som hadde kommet med et lignende forslag, det var derfor jeg bragte det på banen. Det var aldri meningen å mase om du tok det på den måten. Jeg synes det er helt utrolig hva du har klart å lage her. Det er tross alt en del brukere her nå og ikke minst gjester. Hver gang jeg er på siden så er det over 5 gjester som er på og brukerantallet bare stiger og stiger. Du burde roses opp i skyene! :D

Det kan godt ta 5 år før disse oppdateringene kommer så lenge vi har et forum. Noe er bedre enn ingenting, og dette "noe" er utrolig mye bedre enn ingenting.

•  09-25-2009, 0:50 2332 in reply to 2325

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Beklager hvis jeg fremstår som gretten. Jeg prøver å ikke være det Smile

Jeg tar veldig gjerne imot forslag. Jeg bare ville være sikker på at forventningene styres riktig.

Morten

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  09-25-2009, 2:30 2335 in reply to 2332

• Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 04-05-2009
    • Bærum
    • Wannabe

Jeg oppfattet deg ikke som gretten, heller som litt stressa. Men det er det er jo alltids lov å være når man styrer et helt eget forum alene. Stick out tongue

View as RSS news feed in XML