Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

hva tenker dere..

Last post 10-14-2006, 0:09 by Inger-Johanne. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-07-2006, 15:36 990

hva tenker dere..

..når dere leser noe skrevet som dette? - ***! Jeg skal spille konsert om 5 minutter, og jeg har rotet bort klarinetten! For å gjøre det eneste riktige rykket jeg av meg penis og lagde en seljefløyte.. Selvfølgelig! Hva annet kunne jeg gjøre? Jeg spillte toner som selv Satan vrengte seg av, og med ett omkranset demoner meg som mygg på en sommeraften. Kryptiske meldinger dukket opp, men jeg kunne ikke tyde dem. De skriftlærde mente det var et papirfly fra Satan, og at verdens undergang bare var en smakebit av hva som ville skje. Hvordan skulle man forholde seg til noe av dette kaliber? Svaret var innlysende.. Det trengtes en kvern stor nok til å romme hele verdens kvinner og barn...
  •  10-09-2006, 12:41 994 in reply to 990

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: hva tenker dere..

Hei Jensen og velkommen til forumet.

Fra det lille du har skrevet her så får jeg ikke noe formening i det hele tatt. Det er skrevet masse om satan og et lite forsøk på et stikk mot konvensjonene med denne "seljefløyten". Det kan godt hende dette er bra, men uten å få en kontekst på dette, en større historie, så synes jeg ikke det var fantastisk bra. Jeg tror det er den voldsomme satantingen som skurrer litt hos meg.

Send gjerne inn en større del av teksten din slik at vi kan få et bedre grunnlag å kommentere utfra.

Morten

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  10-11-2006, 11:35 1000 in reply to 994

• Zaran is not online. Last active: 02-09-2011, 13:05 Zaran
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 09-19-2005
    • Steinkjer
    • Wannabe

Vel, jeg følte en liten smak av usaklighet i det utkastet der jeg.

"Life is the Future, not the Past"
  •  10-14-2006, 0:09 1005 in reply to 1000

Psykotisk, det er noen en kunne skrevet under en psykose. Synes du har en bra ide. Zaran, viss du prøver å tenke som en gal person, kanskje du får litt mer ut av linjene? Men jeg er enig med Morten at det er for lite til å vurdere om teksten er bra.

Lev live mens du kan, det komme isje i reprise.
    Det e bedre å angra på den enn jor enn det enn isje jor.
View as RSS news feed in XML