Heisann,
Nå har jeg igjen oppdatert forumet. Jeg er ikke helt fornøyd med alt i det nye utseendet, så jeg får se om jeg får tid til å pynte det litt tilbake til det gamle.
Det er tre grunner til at jeg oppdaterte. Den første grunnen er introduksjonen av tags. På norsk ville jeg kalt det "kategorier". Når du legger inn et innlegg i forumet eller bloggen din, så kan du velge ut noen nøkkelord som beskriver innlegget ditt. Prøv gjerne å bruke tags som er brukt før dersom dette passer med innlegget ditt. Disse taggene brukes så for å lettere kunne søke og lete i forum og blogger, og de blir også tatt med i de såkalte RSS feeds som dette forumet lager. Skriv inn taggene i Tags boksen på bunnen av siden hvor du skriver innlegget ditt. Vil du skrive inn flere tagger, så bruk semikolon (;) imellom hver.
Den andre grunnen er at det nå er bedre støtte for fotoalbum. Det har jeg nå aktivert. Dersom noen ønsker sitt eget fotogalleri, så gi beskjed til meg så skal jeg sette det opp. Ellers er det fritt frem for alle til å legge inn bilder og lage album i galleriet med det prangende navnet "fritt frem".
Og den siste grunnen er at åpning av siden for skriving av nye innlegg har blitt mye raskere i denne versjonen. Man slipper å vente lenge for at alle smiliene skal lastes ned. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men det har irritert meg litt.
Dersom dere lurer på noe eller noe ikke funker skikkelig, så gi beskjed så skal jeg prøve å fikse det.
Morten
“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”