Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Ta back up

Last post 07-28-2008, 15:24 by Amber. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  12-05-2005, 11:29 138

Computer [co] Ta back up

Bare et lide tips: lagra alle teksta på discet elle cd! Det e nemlig græli kipt å musta alt, det skjedde me meg. Dataen klikka plutselig, så alt på dataen blei sletta. Heldigvis hadde eg någe på enn aen data å någe på papir, men dessvere va det någe så jekk tapt. Bare tenkte eg sko sei det, i tillfelle det va någen så isje he komt på det.

Lev live mens du kan, det komme isje i reprise.
    Det e bedre å angra på den enn jor enn det enn isje jor.
  •  12-06-2005, 4:20 140 in reply to 138

• Morten is not online. Last active: 17 Nov 2008, 14:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Re: Ta back up

Hei,

Jeg kan vel si at vi alle (nesten) har vært der. Mistet masse verdifullt. Men lærer vi av det? Neeeida... Wink [;)]

Her er et alternativ til CD eller diskett; En minnepinne har mye bedre plass enn en diskett og den er mye mer praktisk og lettere å bruke enn CD plater. Den er utrolig lett å ta med fra PC til PC. Du bare putter den i lomma eller henger den på nøkkelknippet ditt. Her er et billig og greit alternativ: USB minnepinne

Morten

Men i hælvete æ Kai, du har jo drete i biddèn!
  •  07-28-2008, 15:24 1642 in reply to 140

• Amber is not online. Last active: 19 Nov 2008, 4:47 Amber
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 07-14-2008
    • Bergen
    • Wannabe

Re: Ta back up

Og for oss virkelig paranoide: Send tekstene til deg selv på mail. I tilfelle PCen krasjer, minnebrikken blir stjålet og alle papirutgaver blir brent. Men husk å rydde i mailene, så du ikke har 19 versjoner av samme tekst. Det tar bare opp plass.

Amber (igjen noen år for sent ute i diskusjonen, men jeg visste ikke om dere før nå i sommer).Snail

View as RSS news feed in XML