Forfatterforum

Et åpent forum for kommende og etablerte forfattere og agenter
Welcome to Forfatterforum Sign in | Join | Help
i Search

Er forumet dødt?

Last post 05-25-2006, 2:24 by Morten. 10 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-07-2006, 7:33 701

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Er forumet dødt?

Hei,

Jeg har dessverre ikke hatt tid til å følge opp dette forumet selv på veldig lenge. Jeg har jobbet over 2000 timer i et prosjekt siden oktober, i tillegg til at jeg har hatt nesten 40% stilling i et annet prosjekt. (Sliten ja...)

Jeg hadde håpet at de ildsjelene som var her inne klarte å dra forumet videre på egen hånd, men det ser ut som at det har dødd hen allikevel.

Uansett, jeg har fått en påminnelse om at dette forumet snart må betales for et år til, og jeg må vite hva dere synes. Legg inn deres mening i avspørringen nedenfor.

Morten

Har dette forumet livets rett et år til?

Dere er med på å bestemme om forumet skal leve videre et år til eller om det skal avgå med døden i stillhet om et par måneder...
    • Ja! Jeg vil absolutt at forumet skal fortsette og jeg er villig til å betale 2 Euro for å få det til! (33.3%)
    • Ja! Jeg synes forumet er fint og bør bestå, men jeg har ikke lyst/mulighet til å betale noe for det. Istedet velger jeg å bidra bevisst til å øke trafikken her inne ved å egge til diskusjoner i forumet. (66.7%)
    • Ja, jeg synes at forumet bør bestå men jeg har ikke lyst til å ofre hverken tid eller penger på det. (0%)
    • Det er ett fett for meg... (0%)
    • Nei, jeg synes at forumet ikke har innfridd det som er lovet og jeg synes det skal avsluttes. (0%)
    • Nei, jeg synes at forumet skal avsluttes av andre grunner. (0%)
    • Total Votes: 6

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
  •  05-07-2006, 9:07 702 in reply to 701

• Rebecca is not online. Last active: 26 Apr 2010, 12:51 Rebecca
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 02-23-2006
    • Stavanger
    • Forumist

Re: Er forumet dødt?

Forumet virker ganske dødt, ja. Men vi burde da klare å få opp aktiviteten igjen? Har fått god nytte av forumet jeg, i hvert fall, så jeg har ikke lyst til at det skal forsvinne o.o

Jeg har egentlig ikke råd til det, men jeg er da villig til å betale 2€ for at forumet skal fortsette å leve enda et år! Og hvis ikke lager jeg et eget på Bravenet.com, så det så! (=

Forumet er viktig for meg, selv om det er mer aktivitet på skrivebua.no, så får jeg mer seriøse tilbakemeldinger her inne. Spesielt ettersom alderen er en annen her inne (på skrivebua er den 10-20 år).

SÅ: Burde forumet få stå? JA! ^^
  •  05-07-2006, 22:32 705 in reply to 701

• Chiobe is not online. Last active: 12-05-2008, 4:46 Chiobe
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 01-30-2006
    • Åfjord
    • Forumist

selv om forumet har en nedetid, så trur jeg aktiviteten kommer til å gå opp igjen. aktiviteten har gått opp og ned hele tiden, så den går nok opp igjen.

alt er mulig, det umulige tar bare lengre tid
  •  05-08-2006, 9:26 706 in reply to 705

• Rebecca is not online. Last active: 26 Apr 2010, 12:51 Rebecca
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 02-23-2006
    • Stavanger
    • Forumist

Nå er jo været på plass og slikt også, så kanskje det er litt få som tar seg tid til forumer og skriving? (=

Hagearbeid/lek/turer tar vel mer av tiden nå.

•  05-08-2006, 9:31 708 in reply to 706

Kanskje fordi det er eksamenstider at folk er borte?

•  05-11-2006, 10:58 710 in reply to 701

• Thomas is not online. Last active: 05-25-2006, 10:33 Thomas
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 01-25-2006
    • Oslo
    • Wannabe

Siden ingen av svaralternativene egentlig passet så bra når det gjelder mitt syn på saken skriver jeg heller et lite svar her.
    Jeg synes forumet bør bestå, men jeg må innrømme at jeg for tiden ikke greier å skrive så veldig mye på dette såkalte "prosjektet" mitt. Jeg ønsker hver dag at jeg skal klare, men det går liksom ikke. Greier ikke finne inspirasjonen. Så derfor er jeg heller ikke aktiv i forumet.
    Dessuten synes jeg kanskje selve det tekniske ved siden ikke fungerer så godt. Ja, jeg er klar over at det er et lav-budsjetts-prosjekt. Men jeg tror kanskje vi trenger en massiv kampanje, litt midler til å få et proffesjonelt opplegg, og ikke minst aktive, etablerte forfattere til å bidra, for at forumet skal kunne bli stort og aktivt.
    Men hvordan man kommer dit... nei, det er jeg sannelig ikke sikker på. Jeg har aldri selv forsøkt å lage noe annet enn en hjemmeside som får maks 10 besøk i året, så jeg vet rett og slett ikke...
    Litt bedre funksjonalitet, mer oversiklige og forståelige menyer, bedre design... (jeg synes faktisk det blå designet så mye bedre ut enn dette grønne) ja, rett og slett et veldig brukervennlig forum, kombinert med ovenfornevnte ting tror jeg ville gjort susen.
  •  05-11-2006, 18:33 712 in reply to 701

• Macbeth is not online. Last active: 29 Mar 2010, 12:57 Macbeth
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 04-06-2006
    • Bærum
    • Forumist

Jeg er relativt ny her, men jeg liker dette forumet så langt selv om det virker litt dødt. Jeg har enda ikke lagt ut noen tekster, men det kommer nok etterhvert. Dessuten har jeg da kommentert litt...

Jeg håper forumet fortsetter å eksistere (om ikke nødvendigvis på et betalingsdomene).

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." (Nietzsche)
  •  05-13-2006, 7:16 716 in reply to 701

• Eir is not online. Last active: 03-23-2009, 14:12 Eir
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 01-04-2006
    • Trondheim
    • Forumist

Hei!

Det er tentamen og greier nå. Nienede-trinnet på skolen min har ihvertfall det, og jeg er bare nødt til å legge skrivingen til siden på det tidspunktet. Må legge meg i selene og lese til mattetentamen i neste uke. Aktiviteten kommer vel snart, som Chiobe og de andre sier. Det er oppturer og nedturer, men jeg vil gjerne at forummet skal leve likevel.  

Eir Stick out tongue [:P]

det kommer en dag - i morgen!
  •  05-23-2006, 14:33 744 in reply to 716

• Zaran is not online. Last active: 02-09-2011, 13:05 Zaran
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 09-19-2005
    • Steinkjer
    • Wannabe

Jeg har tre uker med tre eksamener, så jeg får ikke skrevet noe.

Men når de er ferdige, skal jeg vise dere noe virkelig tøft som jeg har funnet ut, som er meget greit til å bruke under planlegging og bakgrunnsarbeid! Big Smile [:D]

"Life is the Future, not the Past"
  •  05-25-2006, 1:04 745 in reply to 744

• Chiobe is not online. Last active: 12-05-2008, 4:46 Chiobe
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 01-30-2006
    • Åfjord
    • Forumist

trur vi kan si at forumet er på vei opp igjen

alt er mulig, det umulige tar bare lengre tid
  •  05-25-2006, 2:24 746 in reply to 745

• Morten is not online. Last active: 21 Dec 2011, 8:26 Morten
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-17-2005
    • Tønsberg
    • Superforumist

Ja, jeg har sett at det har vært noe mer aktivitet de siste ukene.

Jeg savner fortsatt litt diskusjoner og innlegg som ikke bare går rent på tilbakemelding på konkrete tekster, men også ideer, tanker og motivasjon generelt.

Morten

“I write one page of masterpiece to ninety-one pages of shit,” Hemingway confided to F. Scott Fitzgerald in 1934. “I try to put the shit in the wastebasket.”
View as RSS news feed in XML